Szalonna torta / Bacon cake


Engem is elért a nagy szalonna projekt, ahogy oly sok tortást már. Nagyon vártam az alkalmat, igazából párom szülinapja lett volna az időpont, ha be nem előz barátnőm. :D És tudjátok, mi a furcsa? Nem a szalonna volt a legnehezebb, vagy leghosszabban készülő dolog itt, hanem az újhagyma. Bizony. Mindjárt elmesélem, miért.

Először is betöltöttem a tortát, és hagytam, hogy jól lehűljön. Kapott egy vékony réteg vajkrémet, és sima natúr burkolatot. A tetejét bekarcoltam, bemélyítettem festés előtt átlósan.

Aztán jött a színekeverés. A tetejére vöröses barna, sárga és okker került, az oldalára barnás sárga, az elejére háromféle mályvaszín, vagyis hússzín. Ecsettel és (külön erre a célra használt, tiszta) szivaccsal dolgoztam. Közben magam elé pakoltam egy darab kolozsvárit, hogy minél jobban passzoljon. :D 


Még a porcokat sem felejtettem el. :) 

Most jöhettek az apróságok, egy paradicsom (lehetne laposabb, legközelebb benyomom a közepét picit), egy erős paprika és pár újhagyma. Na, az macerás volt. 

Régebben láttam egy sorozatot egy gyurmával varázsoló tag keze alól. Az ő technikáját próbáltam utánozni, és egész jól ment, bár igen hosszadalmas művelet volt, mire elégedett lettem a végeredménnyel. :)




A képet az ő oldaláról hoztam, érdemes végignézegetni az albumát!

Nekem már csak egy kis lobogó kellett, amit szintén rápakoltam a tábla szalonnára, és készen voltam. Az egyik kedvencem még mindig. Imádtam! :)


Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!







Megjegyzések

  1. Baromi jóóó! Képzeld, messziről a kis képen azt láttam, hogy: "hagymát tettél a tiramisura?? :-O " :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tiramisu :D :D :D igen, majdnem :D (k)

      Törlés
  2. Emberes egy darab! Amúgy mondom én, hogy nem kell neked airbrush :D

    VálaszTörlés
  3. Írj megjegyzést...Elismerésem! Gyönyörű munka! Üdv: Zsuzsa

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése